Transporten Cartagena

Colombia

25.02 Fredag Transporten Cartagena
Vi står opp kl 0630, båten (dødsbåten som alle kaller den) skal gå kl 0715. Vell kl 0730 etter å ha betalt 10000 pesos i overvekt kommer vi oss avgårde.
båtturen

Turen går overaskede bra, sjøen har lagt seg og vi cruiser avgårde i 40 knop.Naturen her er svært fin, vi cruiser forbi fugler, holmer og fine plasser. Etter 2,5 timer ankommer vi Turbo som er ein havneby i Colombia, denne havnebyen forsyner grensestrøket mot Panama med alt dei trenger, og ein har ikkje lyst til å bli her. Traff ein Nederleder på båt turen, reisebagasjen hans bestod i ein stress koffert der han hadde alt det som var nødvendig. Ingunn skulle få eit par paketips fra fyren, men vi mista han i trengselen på kaia. I Turpo blei vi møtt av Vicente som skulle guide oss til Atm og bussen, avdi vi skylla tanta 300000 galninger. Etter eit måltid starta turen i ein pickup. Veien starta med asfalt, men gjekk raskt over i grus. Vi kjørte gjennom bondelandet i Colombia og måtte betale bompenger til dei lokale bøndene for å passere gårdene deira. Etter eit par gårder, ei elv, to såre rumper og 4 timer kom vi til Monteria, da hadde vi alt bytta bil ein gang. Fra Monteria til Cartagena fekk vi ein minibuss og vi kom fram i 2130 tida, svært slitne. Leita ein del etter hostel, avdi alt var fullbooket. Cartenga er vist ein hubb for backpackers.
Slitne og trøtte sjekka vi inn på hostel real og sovna kjapt, etter at dei lokale kokain pusherene hadde prøvd å bli venner med meg fleire ganger.

26.02 Lørdag
Hurra. Endelig ei natt med søvn, dette var den første på ei uke.Kan ikkje huske at eg var våken i natt, og i dag tidleg var eg utkvilt. Etter frukost og litt hostel kikking, der vi ikkje fant noe betre, blei det sightseeing i Cartagena. Gamlebyen er utrulig vakker, og dei har bevart det meste av den, vi trakka rundt i eit par timer og kikka på arkitekturen og bymurane.

bymur1

ingunn og La Torre Del Reloj1

ingunn gatelangs3

Slitne og godt varme trakk vi oss tilbake, det er lenge siden vi har hatt ein lørdag på byn , og i kveld er vi klare igjen
Klare går vi for å ta middag, og stopper for å høre om Mike vil vera med. Han slår følge med oss til ein Italiensk resturant. Her serverer dei oss pizza og pasta, før turen går på eit par puber og ein tur innom gammlebyen. I eit tida er vi slitne og rusler heimover. Vell heime begynner magen å slå seg vrang og det er berre å hoppe på potta. Full gjennomtrekk, glad vi gjekk da vi gjekk, ellers hadde dette gått gale. Etter eit par turer på toalettet og 2 imodium comp sovner eg inn.

27.02 Søndag
Magen er ikkje som den skal vera, men eg har sove godt. Klarer å komme meg til det lokale bakeriet og får kjøpt litt brød. Ingunn er ikkje heilt i form heller, men maten går ned. Vi går og sjekker eit nytt hotell, siden vi ikkje er heilt fornøyd med reinholdet på det gamle. Etter litt pruting er rommet vårt for 50000 galninger og air con følger med. Etter flyttinga tar vi turen til Castillo de San Felipe de Barajas, ein imponerende festning rett utenfor gammlebyen.

vidar og Castillo de San Felipe de Barajas2

piraten

utsikt fra Castillo de San Felipe de Barajas1

grand old shoes and vidar2

I festningen er det eit kompleks system av tunneler og eg kunne ikkje hjelpe for å skremme vettet av noen lokale ungdommer, da eg hoppa fram fra mørket og sa bøøøøøøøø......

spøkelse

hjelp

Ferdig med sighseeingen hoppa vi på ein lokal buss til den nye delen av byen og stranda Playa Grande,
busstur til nybyen

den nye delen av byen er hovudsakleg skyskrapere. Så har dei ein strandsone framfor, kor lokalbefolkninga slapper av, og ein kan få servert alt som kan frityr steikast.
ingunn og nybyen3

Magen til Ingunn har gått i totalt opprør så det blir slapping på rommet før vi tar eit lite måltid ute.
Vi trekker oss raskt tilbake, og tar ein rolig kveld med litt planlegging.
paret

28.02 Mandag
Eg våkner utkvilt og rask. Da Ingunn endeleg tar til beina med ein enda skrikende mage viser det seg at ho har sloss med myggen om natta. Myggen har vunne med 2 kjempe knock out, ein på panna og ein i øyelokket. Etter litt overtaling klarer eg å lure Ingunn ut.
Turen går rundt i gamlebyen,
vidar på bymuren3

skal det vera ein øl

før vi jakter på den kjente Indianer statuen i Cartagena, den finner vi 200 meter fra hotellet, rart at vi ikkje har snubla over den tidligare.
indianeren i Cartagena2

Da temperaturen knekker 35 grader, hører det er 2 heime, var det på tide å finne eit kjøpesenter med air con. Vi havna på Caribien Plaza, etter litt pruting med ein taxi sjåfør. Prisene her er litt høgare enn i Panama, men godt unna norske. Fant ein kjempe kjole til Ingunn på Tommy Hil..., men Ingunn slo ikkje til sjølv om ho angrer, kanskje på St Matin.....
Vell tilbake i gamlebyen var det berre til å ta ut litt meir penger 800000 galninger, i morgon går turen vidare til Tagana, trenger jo litt sol til vi kommer heim, dere har vel alle vore på fjellet og blitt brune.