Taganga and Barranquilla

Colombia

01.03 Tirsdag Taganga
Vi slappa av og tok det med ro, skulle ikkje vera meir enn 4 timer reising etter kva vi hadde hørt. Da hadde ikkje folka lagt med veiarbeid og trafikk kaos. Vi brukte 6 timer på å komme oss til Santa Marta, men bussen var ny og i god stand. Vell framme i Santa Marta måtte vi betale sete avgift for sekkene våre, vi måtte kjøpe 4 billetter, totalt 5000 galninger. Tananga ligger 5 km utenfor Santa Marta, og ein må kjøre over eit fjell. Usikten fra fjellet og ned til byen var utsøkt og vi skjønte straks at dette var plassen for oss. Vi leverte fra oss sekkene i turist informasjonen, etter at Ingunn hadde funne eit hotell til 1750000 for natta, og starta hotell jakta. Var innom 2 rottehull før vi fant Casa Dmer til 56000, det beste hotellet vi har vore på til no. Vi slengte fra oss sekkene og fant fram badeklær, vi var klare for nok eit bad. Vell nede på strand var det berre til å hoppe uti, vannet er litt kaldare her, men fint var det.
Etterpå fant vi ein lokal resturant på promonaden, og hadde eit utsøkt måltid med sjømat mens sola gjekk ned.
solnedgang tagana15

solnedgang tagana13

Vell tilbake på rommet, var det litt planlegging av reisa vidare, før ruta blei lagt opp. Ruta etter Venuzuela blir Barbados og så St Marteen, så no er det berre å booke.
Tangana2

02.03 Onsdag
Vi var klare for nok ein joggetur, og etter ein raskt tur, vart det bading igjen. Playa Grande som var så høgt annbefalt i LP, var ikkje så mykje å skryte over, men bading blei det.
ismannen1

playa grande

Vell tilbake på hotellet var det berre å booke fly, men det var ikkje så lett, eg hadde vist blitt svartelista, dette fant vi ut etter mykje arbeid. Trur det har noe med eit fly til Port of Spain å gjøre. Så da var det berre å lage ein nye konto på Ingunn, og booke biletten. Etter arbeidet var det vi klare for å bestille dykketimer på Nautilus diving senter, vi må jo prøve å vere under vann når vi kan. Har bestilt eindags kurs, som vi kan utvide viss vi har lyst. Det starter i morgon kl 0730, så det blir ein tidleg kveld på oss...

03.03 Torsdag
Vi var på beina tidleg og klare for dykkerkurs. På den lokale skulen Nautilus, var det ikkje mykje system, blei faktisk ganske skuffa. Vi fekk sjå første del av eit Padi kurs på Dvd, etter mykje arbeid og leiting etter datakabler. Så fekk vi utdelt utstyr, og tok turen til båten. Natulius har eit hus(rottereir) i den lokale nasjonalparken, og her fekk vi gjennomgang av utstyr og situasjoner som kunne oppstå under vann. Må seie at det er rart å puste under vann for første gang, men øvelsene med å miste munnstykke, vann i maska osv gjekk svært bra. Etter øvelsane svømte vi rundt og såg på forskjellege fisk og koraller, dykket varte i ca 25 min. Vell tilbake på land var det berre å ta turen opp til rottereiret, og vente på resten av folka og lunchen.
dykking3

Etter lunch var vi klare for eit nytt dykk, da skulle vi dykke med heile gruppa på 10 personer på eit kjent dykkersted. Da vi kom fram var det berre å få på seg utstyret og dumpe seg uti, sværte lite info fra guidene. Sikten var svært dårlig ca 4 m, men det var masse fisk og fine koraller på mellom 10-16m (+ såg ein gul & svart havslange). Etter ca 20 min var eg tom for luft, og det var berre å komme seg til overflaten. Da vi var oppe, stakk guiden vår, for ho hadde meir luft igjen.
Vell tilbake på land, og etter mykje diskusjon, melde vi oss opp for resten av dykkerkurset.
Middagen blei konsumert på Casa Felipe, det beste måltidet eg har spist på denne turen. Vi diskuterte dykkerkurset, og er litt skuffa av at det virker så uproffisjonelt, og er usikre om det blir kurs i morgon..
casa felipe3

04.03.11 Fredag
Vokna opp med ein skummel mage igjen, så vi utsatte dykkekurset .Godt var det, for plutseleg måtte eg springe på do, godt at eg ikkje hadde våtdrakt på. Vi tok turen på den lokale stranda og slappa av i sola( må jo jobbe litt med fargen), før det blei kvar sin fersk fruktjuice.
Så tok vi turen til den nærtliggande storbyen Santa Marta, men det var ein kjempe skuffelse. Dette er ein by dere kan trygt reise forbi uten å angre.
Ingunn i Santa Marta

Vell tilbake i Tangana var det berre å kjøpe øl og sjå nok ein solnedgang fra stranda, før det blei middag på ein lokal resturant.
Legger herved ut ledig stilling som kokk i Herman grans vei 14, vi spiser det meste, og er nesten alltid fornøyd, men etter å ha vore på ferie i over 50 dager uten å lage middag, har vi innsett at denne oppgava kan delegerest til andre. Vennligst send cv til mail adresse vidaralg@hotmail.com

05.03 Lørdag Barranquilla
Vi pakka tinga våre ned, og tok kun med det nødvendige. Planen er kanskje 2 dager på karnevalet i Barranquilla. Vi har ingen steder å bu, men er klar for karneval det kan jo ikkje vera så vanskelegt å finne eit sted. Klokka ni plukka busen oss opp på hotellet, og ca 1130 blei vi duppa av midt i Barranquilla og fekk beskjed om å gå i ein rettning. Vi fant raskt fram, gata var dekka av plast stoler på begge sidene, og det kosta 10000 å leige ein. Vi fant eit hotell i gata og hørte på pris, 720000 for 4 dager, det var minimum. Vi starta å gå ned gata, for å finne noko anna, men utvalget var svært dårleg. Da vi hadde gått i ein halv time, og hørt tusen folk som ville selge oss stoler og anna, holdt vi på å gje opp. På den lokale puben såg vi dei 6 første blekansiktene for dagen, det var brittene Ben, Greg, Mark og Aron og så var det Trevor og Ruth fra Malta. Vi fekk hotell tips fra dei, men gav raskt opp, og tok oss eit par øl før karneval promonaden kom. Vi hadde funne kongeplassen, masse lokale folk som festa og stod på. Vi blei kjent med ein Clombiansk familie, og mange andre.
lokale

Ingunn og kiden2

Det store problemet når ein er på karneval her, er at vi kvite blir eit ynda mål for skum på box og mel. Den første dagen heiter faktisk the batlle of flower, og vi vart ganske kvite i løpet av kvelden.
Greg skum og øl

Ben

Det er stor forskjell på innslaga i karnevalet, enkelte har lagt enormt arbeid i kostymer og dans, mens andre er svært enkle, så ein må følge med heile tida.

]
Aron blir skumma

Etter ein del timer var vi fornøyd, og våre nye kompiser skulle hjelpe oss med å finne hotell. Flaksen stod på vår side denne kvelden, hotellet til vennene våre var fullt, men nokon hadde ikkje dukka opp for reservasjonen sin, og vi fekk rommet for 120000 per natt. Det var litt dyrt, men kva kan du vente på kvelden under karnevalet. Etter litt dusjing, øl og planlegging gjekk vi ut i det lokale området. Dette var ein skuffelse, kun lokale som hørte på rar musikk og dårlege uteplasser, men vi hadde det gøy.

06.03 søndag
Vi var på beina tidleg, og tok ein sightseeing i byen, svært lite å sjå på her. Så vi trakk tilbake til hotellet, etter å ha blitt advart mange gonger om utrygge områder. Vell tilbake på hotellet, bestemte vi oss for å sjå karnevalet fra dei organiserte tribunene. Dette var ein skuffelse, det var svært lite liv, og ein kom ikkje inn på karnevalet, men vi traff 2 Colombianske jenter,Paula og Synthia,
Paula og Zyntia

som vi snakka med. Etter eit par timer gjekk vi, vi ville finne ein betre plass, men det gjekk dårlig, vi fant berre fleire gringos. Til slutt var vi 12 stykker, og vi blei invitert heim på fest til jentene. Etter ein tur på butikken, starta forspillet ved bassenget der den eine av jentene budde (tydeligvis fra ein meir velståande familie).
Det blei ein veldig artig kveld, alle kosa seg og hadde det gøy, Strøket vi var i, var også veldig trygt , så ein kunne på ein måte slappe litt meir av der, i forhold til der vi var i går (der ein fyr blei banka opp rett utanfor uteplassen).. Så vi tok fram dansefoten og dansa i vei med dei lokale,kasta mel og blei skummet ned. Alt som høyrer med til eit karneval.
Trevor ingunn vidar

ingun vidar2

vidar og hanekammen2

vidar og ingunn

I 3 tida fann vi ut at det var på tide å vende heimover, før det blei nattmat på kyllingsjappa ved hotellet vårt. Heilt utslitte stupte vi i seng.

07.03 Mandag
Vi var hardt slitne, men klare for meir karneval. Vi tok turen til vår lokale frukost resturant, fersk juice, eggerøre og brød er god mat dagen derpå. Så var det berre å slappe litt på hotellet, fint med sein check out. Dessverre kom vi oss ikkje på karnevall denne dagen, da transporten vår tilbake til Taranga var satt opp kl 1700 og festen starta i 3 tida. Vi gjorde eit forsøk, men den lokale taxi sjåføren klarte å sette oss av på feil stad. Vi havna på ein musikk festival, og der gav vi opp. Vi tok bussen tilbake og slappa av, mens dei nye vennene våre gjorde seg klar for nok ei hard kveld på byen. Vi misunnte dei ikkje mykje, vi tok taxi tilbake til Santa Marta med Trevor og Ruth.

08.03 Tirsdag
Godt utkvilt står Ingunn opp i 10 tida, da har eg alt vore på beina i fleire timar, ho skylder på festen og lite søvn i det siste. Vi bestemmer oss for å ta dykkerkurset, og melder oss på båten kl 13. Får beskjed at vi må begynne å lese, vi tar to timer under ein palme før vi blir lei. Vi møter opp og rastataen Allan, skal vera læreren vår. Det blir to dykk på oss, men ikkje mykje lærling av det vi skulle lære. Vell tilbake i Tagana, bestemmer vi oss for å ta eit siste måltid på Casa Felipe. Det blir nok eit kjempemåltid, god fornøyde trakker vi heimover til Casa Dmer for å sove.

09.03 Onsdag
Vi er klare for siste dykkedag og avreise Taganga. Vi er på beina i sju tida, for å pakke tinga våre før kurset, det går kjapt siden vi nesten ikkje har pakka ut. På dykkersenteret får vi beskjed om kva vi må gå gjennom, og det er nesten alt, siden vi ikkje har gjort anna enn å ha det gøy. Vi må av med maska, svømme med kompass, av med tanken, av med blybelte, lære forskjellege tom-for-luft teknikker osv
Dette kommer til å bli ein artig dag med lite fun dives, heldigvis får vi Darwin, sønnen av dykkerskuleeigaren til lærar. Darwin eller fisken som eg liker å kalle han for, har dykka siden han var tolv, og er svært dyktig til å lære fra seg. Typen hadde nok vore noe for deg Solfrid, du får sjekke han opp på Facebooken til Ingunn.(P.s han er født i 1984) Vi går gjennom dei forskjellege øvelsane i stort tempo, men må gjera dei skikkeleg, Ingunn koser seg sjølv om ho var kjempe skeptisk. Etter øvelsar og litt fundive der vi såg vi masse hummer, lionfish, angle fish, stone fish, masse koraller, noen murener og mange andre fargerike småfisk. Eg klarte sjølvsagt å få noen koraller i foten under det siste dykket, så vi får håpe at det ikkje blir noe tull av det. Etter dykket sette vi kursen for Taganga igjen, her må vi sømme dei 200 siste m for å bestå kurset, det klarer vi med glans. Så var det berre å sette i gang med noen quiz før eksamen. Ingunn slo meg med eit poeng på eksamen, men eg tok alle utrekningene for oss begge uten feil.

våre venner casa dmer1

Vell tilbake på Casa Dmer var det berre ta sekkene, og få ein taxi til å kjøre oss til buss stasjonen i Santa Marta. Vi nådde akkurat ein buss, men klarte ikkje å få med oss varmeklær på bussen. Bussene her er jo som sagt frysebokser, det må dere huske.
Vi nådde Riohacha i ni tida, og traff ein lokal politimann som kunne lite engelsk, men han hjalp oss med taxi, da eg klarte å få fram ordet malacon og viste tegn for soving. På det 3 hotellet slo vi til, 60000 galninger, fint var det ikkje, men prisen var god. Så var det berre å få i seg litt mat og drikke, og så var vi klare for sengetid...